medprotect  

Naše služby

Zákaznická péče

Dokončením a předáním projektu naše role zdaleka nekončí. Nedílnou a důležitou součástí navazující spolupráce je praxí osvědčený program Roční garanční servis – RGS. Ten je zajištěn samostatným oddělením.

Každý klient má poté přiděleného svého Specialistu zákaznické péče a je kladen velký důraz zejména na tyto body:

1

Přímý kontakt: přidělená Specialistka zákaznické péče

2

Kvartálními retenční hovory: proaktivní shrnutí možných změn u klienta v celé šíři

3

Kontroly: příprava před nahlášenou kontrolou a právní výpomoc

4

Notifikace: včasná upozornění na blížící se povinnosti do e-mailu

5

Newslettery: průběžně posíláme klíčové informace z oboru legislativy s aktualizacemi

6

Poradenství: máte nás u sebe, pomůžeme a odpovíme na Vaše otázky

Kontakt pro nové klienty

Telefon: +420 602 134 941
E-mail: obchod@medprotect.cz

Po–Pá 8:00⁠-16:00 hod.
Odepíšeme do 24h

Péče o klienty a obecné dotazy

Telefon: +420 725 141 944
E-mail: info@medprotect.cz

Po–Pá 8:00⁠-16:00 hod.
Odepíšeme do 24h