Zubní lékaři, dentální hygieny a zubní laboratoře jsou výrazně zatíženi administrativou, která tvoří až 40 % produktivního pracovního času. Konstrukce právních předpisů je v České republice velmi komplikovaná a dále ji komplikují i závazné předpisy EU. Tento administrativní tlak omezuje potřebný čas a vytváří negativní balanci mezi efektivním využíváním pracovního času versus množstvím sanovaných pacientů.
Na základě provedených finančních analýz, které poměřují ztráty obětované příležitosti v důsledku splnění legislativních požadavků pracovišť zubních lékařů, dentálních hygien a zubních laboratoří se došlo k závěru, že jediným efektivním a finančně výhodným modelem je tento druh služeb externě zajišťovat pomocí outsourcingu od renomovaných konzultačních firem.
Pro koho pracujeme
Našimi klienty jsou progresivní stomatologická pracoviště malého, středního i velkého rozsahu, pracoviště samostatné dentální hygieny a zubní laboratoře v rámci celé ČR. Nejsme tedy geograficky vyhraněni. Pokud vás zajímá více, určitě se podívejte do sekce referencí.
Co zajistíme
Jsme unikátní na trhu rozsáhlým komplexem zajišťovaných oblastí:
Základní dokumentace k poskytování zdravotních služeb
Zkompletujeme všechny dokumenty k vašemu subjektu a k povolení, jako poskytovateli zdravotních služeb.
Zdravotnické prostředky
Projdeme důkladně všechny návody, předávací protokoly, zaškolení osob, nutnost a frekvenci provádění BTK.
Léčivé přípravky
Zde vás naučíme správně objednávat a dokumentovat léčivé přípravky, správnou skladovací praxi, vyřazovaní k likvidaci a co jsou to nežádoucí účinky.
BOZP/PO vč. školení osob
Sestavíme robustní směrnici vč. zaškolení osob, ročních prohlídek pracoviště a vyhnete se tím možným nástrahám s pracovními úrazy zaměstnanců i nedbalostí.
Provozní smlouvy včetně personalistiky
Projdeme agendu personalistiky, pojistné smlouvy, nájemní smlouvy, smlouvy na dodávky energií a další provozní smlouvy.
GDPR pro interní i externí účely
Zajistíme, aby žádný dodavatel nezneužil jemu svěřené osobní údaje od vás, pacientům bylo jasné, jaká data a proč je zpracováváte a všichni interně u vás věděli, jak se mají v organizaci chovat k datům s osob údaji.
Hygienické předpisy
Zasadíme se o to, že každý detail v oblasti hygieny bude souhlasit s Provozním řádem, všichni budou vědět s čím bezpečně zacházet, nastavíme kategorizaci prací dle pozic, pohlídáme zkoušky sterilizační techniky a zajistíme potřebné smlouvy na úklid a praní prádla.
Odpadové hospodářství
Označíme místa, kde produkujete odpady, projdeme nastavené smlouvy na svozy odpadů, zaškolíme pracovníky jak s odpady manipulovat, vyřídíme povolení na vypouštění rtuti a naučíme správné skladování odpadů.
RTG
Vyřídíme registrace, pověření osob zodpovědných za radiační ochranu, projdeme všechny dozimetrické protokoly, provádění fantomových zkoušek a zaškolení ostatního personálu.
Revizní zprávy
Zajistíme, aby vás nepotkaly žádné neočekávané úrazy a to pomocí revizí elektrických koncových zařízení, revizí tlakových zařízení a to vše včetně bezpečnostních školení.
Cenové kalkulace
Uděláme vše pro ekonomickou rentabilitu vaší praxe a to vytvořením kvalifikovaných cenových rozkladů, výpočtu minutové sazby nákladů a sestavení ceníku pro pacienty, o který se budete moci opřít.
V oblasti zubních laboratoří, respektive výrobců zakázkových zdravotnických prostředků se dále zaměřujeme i na zavedení řízené dokumentace dle nařízení (EU) MDR 745/2017 a Systému řízení kvality (QMS) dle normy ISO 13485.
Za co ručíme
Naše práce je dlouhodobě klienty hodnocena na vysoké úrovni. Společnost med protect s.r.o. se navíc smluvně zavazuje k úhradě možné finanční sankce a to až do výše 100 % vůči klientovi, pokud by tato sankce byla způsobena chybným postupem či jednáním z naší strany bez pochybení samotného klienta.
